fredag 13 november 2009

Stad = ett måste

Hur klarar folk av att vara föräldralediga ute i skogen? Jag förstår det inte. Vad skulle jag göra utan söders caféer att fördriva tiden på? Folke blir också lugn av att komma ut bland folk. Hittade ett nytt favoritcafé i veckan, Café Klaver. Ekologiska varor, trevlig personal och relativt folktomt än så länge, har bara varit öppet i tre månader. Röda sammetsdraperier, fina tavlor, stora mattor och textilier. Folke trivdes bra med sina leksaker på den stora mattan. Fem latte om dan gör kroppen glad.

4 kommentarer:

  1. Du blev en lattemamma till slut hahaha.. Var det inte det du absolut inte ville om jag inte minns fel ;)
    Kram pâ dig. Vilken dag är bra för dig att träffas? Börjar planera lite smâtt nämligen
    kramar pâ er!

    SvaraRadera
  2. Nej, du minns fel! Jag frågade på fejan vad som var bäst, latte eller bull! Jag förstår älrligt talat inte vad det är som är fel med lattemammor. Bara positivt. :)

    SvaraRadera
  3. Ok, förlât dâ minns jag fel. Nej, jag vet inte heller vad som är fel med sâna mammor, jag vet inte ens hur de beter sig eller ser ut sâ egentligen har jag ingen âsikt att komma med.
    Vilken dag passar dig bäst?

    SvaraRadera
  4. När som helst Mimi. Vilken dag passar dig?

    SvaraRadera