måndag 14 december 2009

Att leva i 110

Ögon som svider och ont i kroppen. Nu tycker jag faktiskt lite synd om mig själv. Jag är en rastös själ med massor av energi som måste göras av med, men måste jag alltid överdriva?
En förkylning ligger latent och jag har svårt att somna när jag ska. Typiska stresstecken.

Utöver en bebis som ska skötas - och jag lovar att det är mer än en heltidsjobb - händer detta:

Fredags: Julmarknader, fest hos Emil.
Lördags: Promenera med Karl från söder till NK, fika, promenera hem. Glöggfest hos Tom.
Söndags: Ikea med Ida, handla mat, åka till Nacka, laga soppa till Glenn och Sofia.
Idag: Sångstund kl 10.00, handla mat, laga lunch till två vänner, iväg och möta Glenn, åka till BVC - hem och nu ligger jag här i soffan halvdöd.
Tisdag: Hälsa på syster på Lidingö
Onsdag: Luncha med kusin vid Nytorget och planera framtidsprojekt.
Torsdag: Julfest på Babajan med jobbet.
Fredag: Kolla på hus i Sköndal.
Lördag: Glöggfest hos Lav.
Söndag: Julpyssel hos Karl.
Måndag: Köpa granen, handla julklappar, laga julmat.

Och sen julafton. Skjut mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar