lördag 30 april 2011

Jag är fasen i mig grym på att föda barn!

Klockan 15,02 idag på Valborg och självaste konungens födelsedag (ironiskt nog då jag är republikan) föddes pojke nummer två i familjen. I vecka 37 + 5, två veckor före beräknad förlossning. 1 timma och 17 minuter efter att vattnet gick och på två krystningar tittade han ut. Ingen bedövning och behöver inte sys ett enda stygn. Jag är nog som gjord för det här. Vem kunde ana det för några år sedan då man hängde i nån bar, ältade kärlekstrassel och slirade till sig på kopiösa mängder vin och klickediklackade hem i natten.

9 kommentarer:

  1. Wow! Stort grattis till familjen!!

    SvaraRadera
  2. That's the way to do it! Stort grattis!!! Kramar Samma

    SvaraRadera
  3. Och jag får snusa på honom imorgon. Jippie!!!
    Grattis fina familjen!

    SvaraRadera
  4. Gud så underbart!!! Massvis med Grattis Kramar!!!

    SvaraRadera
  5. hipp hipp hurra för familjen idag!

    SvaraRadera