tisdag 24 november 2009

1000!

Min blogg har funnits ett par veckor och jag har redan haft tusen besök. Det är jag glad över. Men eftersom jag är en av de mest nyfikna som går i ett par högklackat kryper jag snart ur skinnet om jag inte får veta vilka ni är och vad ni föredrar att jag skriver om. Kanske kan åtminstone några av er som inte kommenterat hittills ge er till känna? Vilka är ni? Hur hittade ni till bloggen? Vad vill ni helst läsa om? Vilka inlägg är mest intressanta? Om tio svarar blir belöningen ett riktigt smaskigt och självutlämnande inlägg.

5 kommentarer:

  1. jag är emma!
    23 år gammal (ung?), har precis flyttat till norrland för att plugga till det jag vill bli och jobba med i framtiden, vilket känns asbra. hittade till bloggen genom att du kommenterat på typ barstol.nu och tänkte att det kanske är du som är back (läste din gamla blogg). och sepåtusan, det var du och lycklig blev jag.
    vill läsa om dig och ditt liv, svart och vitt, lätt och svårt.

    sjukt kul att du är tillbaka!

    SvaraRadera
  2. hade gamla bloggen i min RSS och fick hicka av lycka att du 1. var tillbaka och 2. dessutom är mamma nu. Världen behöver fler expressiva mediemorsor, höll jag på att skriva men jag menar det inte på ett föräldratidningssätt, utan ett mer normalt sätt (som man faktiskt kan relatera till).

    Därför vill jag helst läsa om coola vanliga du, med mammaskapet som en extra dimension

    (Jag är också 31, har en treåring, jobbar med kommunikation och skriver på popjunkien.se).

    SvaraRadera
  3. Kul att höra från er! Även om det var tunt med kommentarer. Enligt statistiken har 70 pers varit inne idag, men tror inte folk orkar skriva. Blev i alla fall inspirerad! Så fina ord.. :) Jag ska läsa era bloggar också!

    SvaraRadera
  4. Jag är din sons favorittjej: Roliga Tant Marie Kry aka Supernanny.

    SvaraRadera
  5. Hej gumman!
    Jennifer (gbg) här! Inne idag för första gången. Vilken lifeturn! Inspirerande.
    Kram på dig
    xx

    SvaraRadera