torsdag 12 november 2009

Bara så att vi vet var vi har varandra...

Ni som är här och förväntar er en spännande, välskriven marlablogg som den var förr kan surfa vidare. Jag kommer inte att begrunda det jag skriver längre än en minut, jag kommer inte att varva betraktelser från Riche med galna nätter, spännande upplevelser och kaxiga monologer. Jag kommer att skriva om vardagssaker. Högt och lågt, men mest lågt. Jag kommer kanske att skriva om det som antagligen bara intresserar andra frustrerade, trötta, lyckliga, förvånade och informationstörstande förstagångsföräldrar. Men det betyder inte att jag slutat leva ett liv. Jag kommer att skriva om utställningar, middagar med vänner, träning, fyllor, människans dumhet och andra trevligheter. Dock inte lika ofta. Hur som helst - ni är alla hjärtligt välkomna. Det här ska bli roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar