söndag 15 november 2009

Jag vill fan bli en riktig KVINNA!

Jag måste bara härma Sandra Gustavsson och länka till Anso, författare av dessa visa ord.

“jag vill fan bli en riktig KVINNA.
sluta säga saker som “fan, mina trosor sitter just nu så högt uppdragna i fittan att det känns som om min livmoder har delats mitt itu!”. sluta svära och vara så fruktansvärt vulgär. prata tyst, inte vara högljudd, inte skrika, inte fulgråta, inte skratta så det hörs över halva landet, utan lära mig småskratta sådär lite fnissigt och fint. sitta med benen i kors. alltid lukta gott och vara snäll och en vän, lite mystisk och intressant varelse.”

4 kommentarer:

  1. Varför i guds namn vill du bli så?

    SvaraRadera
  2. Jag vill inte det! Tyckte bara att inlägget var humor! :)

    SvaraRadera
  3. Bra att fler än jag förstod humorn! :)

    SvaraRadera