lördag 6 februari 2010

Öppet marlahus




Jag skrev ett mail till några vänner om att jag tänkte ha öppet hus i helgen när Glenn är i Göteborg på någon slags återträff för Uprough, en klubb som han och hans kompisar haft i elva år (jag är inte helt hundra på vad det är de egentligen gör, men jag vet att de anordnar klubbar ibland och producerar amigamusik och old schoolprogrammerar. Ni får väl spana in sidan och lista ut vad de pysslar med där nere). Igår kom finaste Silvi och vi pratade i munnen på varandra hela kvällen, hon är så rar den flickan. I kväll kom Emil, Anna, Frida och Vanessa. Vi åt ostar, choklad och drack vin.
Folke sover fortfarande som en stock och jag är så glad över att det funkar! Det här med att bjuda hem vänner och prata högt och gapskratta. Nu borde jag verkligen gå och lägga mig. Men eftersom kvällens vackra dambesök väckte en djupt sovande shoppingnerv hos mig - så tänker jag nattsudda med nätshopping. Återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar