fredag 19 mars 2010

Det där jävla pusslet

Nu börjar jag förstå varför folk använder det där fåniga ordet som börjar på livs och slutar på pussel. Jag stiger upp sex för att hinna umgås med Folke, skyndar till jobbet och sen är det fullt fokus hela förmiddagen. Jag tränar på lunchen för att jag är för trött på kvällarna. Det finns ett gym i källaren med spinningpass, gympa och pump som jag körde igår. Efter jobbet springer jag hem för att jag längtar så mycket efter Folke. Jag kastar mig över honom med känslan av att jag aldrig kan få en nog stor dos. När han somnar vid halvåtta är jag helt slut. Då återstår två timmar att laga mat, umgås med Glenn eller stirra tomt framför sig. Till jag stupar i säng.

2 kommentarer:

  1. Sen näR Glenn jobbar ska ni få in handla städa tvätta etc också. Det ooooordnar sig. :)

    SvaraRadera
  2. Om några år, har du glömt att vardagen en gång sett annorlunda ut. Men som tur är, så vill man ändå inte för något i världen byta det nya livet mot det gamla! (bara vissa korta stunder... ; )

    SvaraRadera