måndag 9 maj 2011

Första gången

Lilla O fyller nio dagar idag. Jag går på rena lyckohormoner! Idag första promenaden, jag är så fånigt stolt, vill visa honom för hela världen. Gick förbi stammiscafet på Swedenborgsgatan så de fick se honom. Sitter just nu på tunnelbanan, lilla O's första tur. I morse plockade vi fram den blå Silvercross-vagnen ni ser på bilden ovan. Märklig känsla att ha den utanför dörren precis som föreförra sommaren för lilla Folke. Och jag känner mig totalt orutinerad. Tog en timme att komma iväg och hålla reda på allt som man ska ha med sig.
Skrivet i all hast! //marla

2 kommentarer:

  1. Hur har du det? Tvåbarnschockad? Mys i bebisbubblan? Do tell. Kram, Samma

    SvaraRadera
  2. Tack samma för att du ger mig en virtuell spark i rumpan. Jag behöver det för att skriva. Så skönt nu efteråt då jag fått ner tankarna i skrift. Du då? Vad händer i ditt liv? Surfar in på din blogg nu.

    SvaraRadera